סליקה אשראי – האם משתלם לבעלי מקצוע להתחבר למערכת?

לפני שנים לא מעטות, בעלי מקצוע היו עובדים בעיקר על מזומן או צ'יקים. זה היה נוח להם מבחינה כלכלית וכן מבחינות אחרות. הם היו מגישים הצעת מחיר ללקוח, במידה והוא היה מאשר אותה, הם היו מבצעים את העבודה, מגישים חשבונית, ואחרי שהם היו מקבלים את הכסף, אז היו מגישים לו קבלה על הסכום. אם היה מדובר בעבודה גדולה בסכומי כסף משמעותיים, אז לרוב התשלום היה נעשה במספר צ'קים שבעל המקצוע היה צריך לפדות בכל חודש.

עם השנים שיטות התשלום לבעלי מקצוע השתנו, בין היתר בגלל הטכנולוגיה אך גם בגלל נוחות. מאחר והשימוש במזומן ירד באופן דרמטי, אזי שבעלי מקצוע צריכים לחפש פתרונות אחרים, יעילים ונוחים יותר. אחת מהן היא סליקה.

סליקה אשראי, כפי שאנחנו יודעים, מאפשרת לבעל עסק או בעל מקצוע לספק ללקוחות אפשרות לשלם עבור מוצרים ושירותים באמצעות כרטיס אשראי. הרעיון הוא מאוד פשוט, בעל מקצוע או עסק, מתחברים למערכת סליקה של חברות אשראי, הם מחזיקים ברשותם כלים ידניים, אונליין או סלולריים המאפשרים תשלום באמצעות כרטיס, הלקוח משלם בעזרתו, הנתונים עוברים למערכת הסליקה ואחרי שמקבלים אישור התשלום מתבצע והכסף עובר לבעל המקצוע.

 

למה זה משתלם לבעל מקצוע להשתמש במערכת סליקה?

שימוש במערכת סליקה אשראי היא דבר נכון ויעיל עבור בעלי מקצוע בכל תחום שהוא. לא משנה אם מדובר על בעל מקצוע שמבצע שירותים בבית הלקוח או במקום אחר. יש לכך סיבות שונות:

ראשית, זה מאפשר לו לספק ללקוח עוד אופציה לתשלום. במקום שהוא יוכל לדרוש ממנו רק מזומן או צ'יק, אמצעים שלא הרבה אנשים נוטים להשתמש בהם היום, אזי שיש אפשרות לבצע את התשלום גם באמצעות כרטיס אשראי.

שנית, בצורה כזו יש הרבה יותר פיקוח ובקרה על הכסף שנכנס לעסק. הכל ממוחשב, אפשר ליהנות מדוחות שונים, הכל הרבה יותר מסודר. זה גם הרבה יותר נוח כשרוצים להגיש דוח למס הכנסה או לגורמים אחרים.

שלישית, ניתן להשתמש במערכות סליקה אשראי בדרכים שונות. למשל, בעלי מקצוע שמעוניינים לספק שירותים ולמכור מוצרים דרך האינטרנט, יכולים להתקין מערכת כזו באתר שלהם. אפשר להציע ללקוחות, באופן כללי, לשלם על שירותים דרך אתר או אפליקציה. מערכת סליקה פותחת דלת לעולמות שונים ויוצרת הרבה מאוד אפשרויות עבור בעלי מקצוע או בעלי עסק.

ארבע, זה יכול לחסוך הרבה מאוד זמן וטרחה. זה הרבה יותר פשוט, נוח, ובמקרים מסוימים זה אפילו יותר ידידותי לסביבה.

 

איך עושים את זה בצורה נכונה?

כל מה שצריך לעשות זה להתחבר למערכת סליקה אשראי, להשתמש בכלים ובאמצעים הנדרשים בשביל שהלקוח יוכל לשלם באמצעות כרטיס אשראי וזהו. התהליך הוא מאוד קל ויכול לחסוך הרבה מאוד טרחה.