מה עושים במקרה של נזילה?

שאלתם את עצמכם מה אתם אמורים לעשות במקרה של נזילה? את השאלה הזאת חובה שתשאלו את עצמכם. הרי מספיקה טעות אחת קטנה שתביא אתכם למצב שבו הנזילה מופיעה שוב בעתיד. לכן במאמר הבא תוכלו להבין בדיוק מה נכון לעשות אחרי שמוציאים נזילה בבית או בעסק. ההחלטות הקטנות שתקבלו בזמן אמת הן אלה שאמורות לשנות את תמונת המצב כולה. השאיפה שלנו היא שתעשו את הבחירות הנכונות שיביאו אתכם למצב שבו הסיטואציה כולה תהיה בשליטה. כל זאת אחרי שביצעתם רטיבות בקיר למטה וישנו חשש סביר להימצאות נזילה.

אל תנסו לתקן את הנזילה לבד

מבחינתכם הכי מפתה זה לנסות לתקן את הנזילה לבד. אך אין לכם את הכלים ואין לכם את הידע הדרוש על מנת להתמודד עם המצב. אנו מציעים לכם שאת העניין של רטיבות בקיר פנימי תשאירו לאיש מקצוע מנוסה. הוא כבר ידע מה נדרש ממנו לעשות על מנת להחזיר את המצב לקדמותו. גם אם אתם בטוחים ביכולות שלכם, בכל מה שקשור לנזילות מוטב לשמור מרחק.

איתור של מקור הנזילה

על מנת להתמודד עם הנזילה ביעילות תצטרכו קודם כל לאתר את מקור הנזילה. הרי המקום שבו מופיעה הרטיבות זה לא בהכרח המקום שבו מתחילה הנזילה. לכן באמצעות הציוד המתקדם שעומד לרשות האינסטלטור יהיה אפשר למצוא את מקור הנזילה. מבלי לאתר את מקור הנזילה לא יהיה אפשר להתקדם אל עבר השלב הבא. זוהי הסיבה שבגללה מוטב שלא תנסו לקחת את המושכות הללו לידיים שלכם.

תיקון של הנזילה עצמה

לאחר שמאתרים את הנזילה יהיה אפשר לתקן את הנזילה עצמה בהתאם לממצאים שהתקבלו. מבלי שמבצעים איתור מקצועי לא יהיה אפשר לתקן את הנזילה בצורה אפקטיבית. הרי יכולים להיות כל מיני מוקדים שונים שחובה להתייחס לכל אחד מהם בנפרד. רק אינסטלטור שמגיע עם הציוד המתאים יהיה מסוגל לאתר את כל המקורות של הנזילה מבלי לפספס אף אחד מהם. בסופו של יום התמודדות עם נזילה זה לא משחק ילדים, ומוטב להפקיד את האחריות בידיים הנכונות.