גלידה לאירועים – לשדרג את האירוע בקלות

שאלתם את עצמכם איך תוכלו לשדרג את האירוע בקלות? אם נמאס לכם שכל האירועים אותו הדבר חובה עליכם לחשוב בצורה קצת יצירתית. עם זאת לא תרצו לעשות בחירות מרחיקות לכת, כאלה שירחיקו אתכם מהשגת המטרה. ישנה תוספת אחת לאירוע שיכולה להיות תוספת מיוחדת שתעשה את כל ההבדל. אנו כמובן מדברים על הכנסת גלידה לאירוע, תוספת שאף אחד לא יצליח לפספס אותה. גלידה לאירועים יכולה להיות גולת הכותרת של הערב כולו, הסיבה שבגללה כולם יוצאים מחויכים. הרי מה לא אוכל לאכול גלידה? מדובר על שאלה שהיא שאלה רטורית. ברגע שמדובר על גלידה איטלקית משובחת של גלידת נווה צדק כבר לא נותרים סימני שאלה.

קרדיט תמונה: Be an frame- anna be

הפתעה נעימה לאורחים

בעוד האורחים רגילים לקבל קינוחים מסוימים,

גלידה יכולה להיות בחירה מפתיעה. אף אחד מהם לא מצפה לקבל גלידה ישירות מגלידרייה באמצע האירוע. כמובן שהגלידה תהיה מוגשת לכל אחד מהאורחים בדיוק כפי שהיא מוגשת בכל מקום אחר. גלידת נווה צדק תדאג לפנק את האורחים שלכם עם גלידה שתשאיר אותם שמחים ומאושרים. גלידה לאירועים היא תוספת שתעשה את ההבדל בין האירוע שלכם לבין אירועים אחרים. הביאו את עצמכם למצב בו אתם לוקחים את האירוע שלכם צעד אחד קדימה. אל תגרמו לאירוע שלכם להיראות כמו כל האירועים האחרים שאליהם הם קיבלו הזמנה.

 

קינוח בריא לפינוק מיטבי

עד כמה גלידה יכולה לענות על ההגדרה של קינוח בריא? כאשר מדברים על קינוחים בריאים יכול להיות שיעלו לכם כל מיני אפשרויות אחרות לראש. אך העובדה היא שגלידה איטלקית יכולה להיות בריאה וטעימה. הגלידה שנמכרת בגלידת נווה צדק היא גלידה שעושים אותה במקום, כך שמפקחים עליה ביתר שאת. בג׳לטו (גלידה איטלקית) יש כמות שומן מתונה בהשוואה לגלידה שאותה הכרתם בגלידריות אחרות. בו בזמן מכיוון שהגלידה היא לא תעשייתית, אין בה חומרים משמרים בכמויות חריגות. התוצאה היא פשוטה, מדובר על גלידה טעימה שגם תהיה בריאה. האורחים מצידם יראו כי לא התפשרתם כאשר בחרתם גלידה עבורם.

 

תגרמו לאירוע להיות מיוחד

נמאס לכם להיות ברגשה כי האירוע שלכם הולך להיות כמו כל האירועים האחרים? אנו יכולים להבין את תחושת התסכול שלכם, מדובר על הרגשה לא נעימה בלשון המעטה. כל אחד רוצה להפוך את האירוע שלו לאירוע שכולם הולכים לדבר עליו בלי סוף. גלידה איטלקית אמיתית לאירוע יכולה להיות פתרון נהדר שיספק את הסחורה. לא עוד קינוחים בנאליים שרואים כמותם בכל האירועים האחרים שמתקיימים בקביעות. כאן אתם מקבלים גלידות מיוחדות לצד קינוחים שונים שיגרמו לכולם לדבר על האירוע שלכם בצורה חיובית. רוצים לראות איך נראה דוכן גלידות באירוע אמיתי? היכנסו ל עמוד אינסטגרם של גלידת נווה צדק בו יש תמונות מכל האירועים.