קרש חיתוך עם חריטה

על קרש החיתוך הזה חרוט ציטוט של המשורר ג'ון קיטס. קיטס אמר, "דבר של יופי הוא שמחה לנצח." החריטה נעשתה על ידי אמנית בשם אביגיל. קרש חיתוך הוא כלי מטבח המשמש לקצוץ, לחתוך או לקוביות מזון. הוא עשוי בדרך כלל מעץ, פלסטיק או חומרים מרוכבים. החריטה על קרש החיתוך ניתנת להתאמה אישית כך שתשקף את שמו ואירוע מיוחד של האדם. זה הופך אותו לפריט מתנה נהדר לכל אירוע.

קרשי חיתוך הם צורך במטבח והם מגיעים בצורות וגדלים שונים

ניתן למצוא אותם בכל סוגי המטבחים, מקטן ועד גדול. חריטה היא דרך להוסיף קצת התאמה אישית לקרש החיתוך שלך. קרש חיתוך עם חריטה מהווים מתנות נהדרות לחברים ובני משפחה שהם טבחים או שפים. על קרשי חיתוך ניתן לחרוט שמות משפחה, ראשי תיבות, או אפילו ציטוטים שיגרמו להם לבלוט מהקהל. קרשי חיתוך חרוטים הם פריט מתנה פופולרי לכל אירוע. הם מושלמים לכל מטבח וניתנים להתאמה אישית עם שם הנמען. קרשי חיתוך חרוטים הם פריט מתנה נהדר, אבל הם יכולים לשמש גם ככלי פונקציונלי במטבח. אם אתה צריך לחתוך משהו על הלוח שלך, אתה יכול להשתמש בו בתור קרש חיתוך בפועל ולא רק להציג אותו על השיש שלך. חריטה היא תהליך של גילוף או חיתוך לחומר ליצירת תמונה או טקסט. זה יכול להיעשות ביד, מכונה, לייזר, תחריט פלזמה. חריטה משמשת בדרך כלל לסימון חפצים אישיים ופריטי אספנות כגון מטבעות ומדליות. קרשי חיתוך עשויים מעץ שעבר טיפול בתמיסה כימית ההופכת אותו לעמיד בפני נזקי מים וכתמים. לוחות חיתוך עשויים בדרך כלל מעצים קשים כגון מייפל ואגוז.

קרשי חיתוך הם מרכיב יסוד במטבח עבור אנשים רבים

אבל אם אתה רוצה לעשות את זה יותר אישי, אתה יכול לחרוט על הלוח עם השם שלך והודעה מיוחדת. קרש החיתוך מיוצר באופן מסורתי מעץ, אך כיום הם עשויים גם ממתכת או פלסטיק. סוג החומר אינו משנה כל עוד הוא עמיד ויכול לעמוד בפני הבלאי של השימוש במטבח ביתי ממוצע. מה שמייחד את קרש החיתוך הזה הוא שהוא מגיע עם חריטה בלייזר עליו, שהוא לא רק יפה אלא גם מאוד פונקציונלי. זהו קרש חיתוך בהתאמה אישית שחרוט עליו מסר אישי. איך להכין קרש חיתוך עם חריטה: השתמש בכלי חריטה כדי לחרוט את המסר הרצוי על משטח העץ של קרש החיתוך. אורך המילים יהיה תלוי בכמה ארוכות אתה רוצה שהן יהיו. אתה יכול להשתמש במילוי עץ כדי להשלים את כל הפערים במידת הצורך. לאחר התחריט, משייפים את המשטח החרוט עד לקבלת גימור חלק. חריטת קרש חיתוך היא פרויקט עשה זאת בעצמך פופולרי וניתן לעשות זאת בדרכים רבות. יש אנשים שמשתמשים בחרט לייזר כדי ליצור עיצובים משלהם, בעוד שאחרים משתמשים בסוגים שונים של כלים וסכינים. במאמר זה נראה לכם כיצד לחרוט קרש חיתוך משלכם בעזרת כלים פשוטים. שלב ראשון: קבל את כל החומרים הדרושים לך לפרויקט זה, כולל קרש החיתוך, כלי הגילוף ושמן הלהבים שלך. למעבר לאתר של חלום חרוט.