משרדים להשכרה בתל אביב

תל אביב היא עיר העסקים, העיר מעודדת צמיחה של יזמים, חברות חדשות, עצמאיים וחברות סטארט-אפ. בעוד שתל אביב מעניקה הזדמנויות עסקיות מרהיבות יש מספר דברים שחשוב לדעת לפני שחותמים על חוזה שכירות. תהליך בחירת משרד בצורה נכונה הוא תהליך מסובך הטומן בתוכו לא מעט דברים שיש להסתכל עליהם בצורה אופקית, לכן ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על משרדים להשכרה בתל-אביב.

 

האם באמת נכון לשכור משרד בתל-אביב?

האם באמת משתלם לבעל עסק לשכור משרד בתל אביב או שעדיף לו לבחור משרד באזור הפריפריה או בערי המרכז האחרות? למיקום הגיאוגרפי של המשרד שלכם יש השלכות רבות על שגשוג העסק, אך בנוסף יש לשקול את עלויות השכרת המשרדים בהשוואה לערים אחרות. נכון, תל אביב נחשבת לעיר יקרה, אך כאשר ההשוואה לאו דווקא צריכה להיות בין הערים אלא בין המשרדים האחרים המוצעים לכם.

 

בחירת המשרד צריכה להיות בהשוואה מלאה להכנסות העסק ולכמות העובדים בעסק. כמו כן, יש לבדוק היטב מהי ההצעה הכוללת של המתחם. על המשרד להעניק לכם וללקוחות חוויות שירות מלאה הכוללת רשת תקשורת איכותית, אזורי המתנה, חדר ישיבות, אזור קבלה, אפשרות למקומות אחסון, מטבחון, אבטחה 24/7, מזגנים בכל חדר וחניה – במיוחד באזורי תל אביב והמרכז.

 

ממה מורכבת השכירות?

השכירות מורכבת ממספר גורמים: שכירות, ארנונה, דמי ניהול והוצאות שוטפות כמו חשמל, ניקיון, מים ואינטרנט. בתור שוכרים אתם אמורים לקבל את המחיר הכולל, אך לדעת את ההפרדה בעלויות השונות. לרוב עלויות המשרדים נקבעות לפי איכות המשרד ולאו דווקא בהתחשב במיקום הגיאוגרפי. כמובן שיש הבדלים בין אזורי הפריפריה לבין המרכז, איך בין ערי המרכז ההבדלים לא משמעותיים. בנוסף, השכירות מורכב גם ממספר החדרים המיועדים להשכרה, תוכלו לבחור בכמות חדרים בהתאם לצורך שלכם.

 

תשלומים נוספים

עלויות נוספות הכרוכות בהוצאות חד פעמיות הן מיתוג המשרד, המיתוג יכול להיות מבוצע על דלתות זכוכית, שלטים ועוד. חשוב להדגיש כי בדרך כלל שכירות לטווח הקצר תהיה יקרה יותר מאשר שכירות לטווח הארוך, אך במקרים כאלה יש לבדוק האם יש לכם אופציה לשכור לטווח קצר (שנה) או לא. בחברות מקצועיות תקבלו שירות איתור שוכר חלופי, שירות זה מוריד מכם את הכאב ראש במציאת שוכר חלופי כאשר אתם מעוניינים לסיים את החוזה מוקדם מהמצופה.

 

ישנן חברות אשר גובות דמי תיווך בעבור שירות זה, חשוב לדעת האם אתם צריכים לשלם דמי תיווך או לא. לרוב דמי תיווך יהיו בדומה לתיווך בתי מגורים והם עומדים על חודש שכירות. חברות כמו Space Plus אינן גובות דמי תיווך עבור השירות שלהן ומציעות השכרת משרדים בתל אביב, רמת גן, בני ברק, משרדי ב.ס.ר, V tower ועוד.

 

משרדי ב.ס.ר

קבוצת ב.ס.ר מציגה ברזומה שלה למעלה מ-100 פרויקטים הכוללים אזורי תעסוקה, מסחר ומגורים. היתרון של ב.ס.ר לעומת קבוצות אחרות בא לידי ביטוי בשירות הניתן, בניהול והקפדה בלתי מתפשרת על הפרטים הקטנים. המשרדים ממוקמים באזורי מסחר נוחים במרכז הארץ, סביבת העבודה היא אנשי הייטק, עורכי דין, רואי חשבון, חברות גדולות כמו "ישראכרט" ועוד. בנוסף, משרדי ב.ס.ר מעניקים לכם אפשרויות חניה (לא עבור כל עובד חברה), והגישה למשרדים נוחה מכל רחבי המרכז באמצעות תחבורה ציבורית. בבחירת משרדים להשכרה בתל אביב או בכל אזור אחר יש תמיד לחשוב לטובת הלקוח, העובדים ומוניטין החברה.