למי מיועדת מערכת גיוס עובדים

למי מיועדת מערכת גיוס עובדים? זאת שאלה שהרבה אנשים שואלים כאשר הם שומעים בהתחלה על מערכות גיוס עובדים. התשובה היא לכול מי שרוצה לגייס עובדים. בין אם אתם מגייסים ששייכים למחלקת גיוס עובדים בארגון גדול או בין אם אתם נמצאים בארגון קטן ומגייסים עובדים בזמנכם הפנוי וגם אם אתם אדם פרטי שעכשיו צריך לגייס מישהו או מישהי שיעזרו לו בעבודתו.  מערכת גיוס תיתן לכם את כל מה שאתם צריכים ותחסוך לכם הרבה טרחה ועבודה מבוזבזת. הבסיס למערכת הגיוס הוא תוכנת גיוס עובדים קלה לתפעול שאיתה אתם עובדים באופן שוטף והיא מלווה אתכם בכל תהליך גיוס העובדים. כמגייסים בארגון גדול, תוכנת גיוס תעזור לכם עם סינון מועמדים. זאת משימה שצורכת הרבה זמן ואנרגיה בארגון גדול שמגייס הרבה אנשים. כבעלי ארגון קטן ומחפשי עובדים פרטיים, מערכת גיוס  תעשה לכם את כל העבודה ותחסוך מכם את הזמן והטרחה שבגיוס עובדים בעצמכם.

 

פשטות מאפשרת לכולם לעבוד עם המערכת

מערכת גיוס עובדים שלנו פשוטה מאוד לתפעול. יש לנו סרטוני הדרכה ברורים מאוד ומערכת תמיכה שעוזרת לכל מי שצריך מסביב לשעון ובמגוון דרכים. לא צריך להבין כלום במחשבים. תוכנה לניהול גיוס עובדים דידותית מאוד למשתמשים ואפשר להזין בה נתונים, לבצע משימות ולקבל מידע מאוד בקלות. הפשטות הרבה של התוכנה היא בעובדה שהיא פשוט אוטומאטית. היא עושה את כל העבודה בשבילכם. היא עושה סינון מועמדים, עורכת ראיונות דיגיטליים, שולחת זימונים לראיון עבודה, שולחת תזכורות לזימונים, מתייגת את כל המועמדים בתיקיות, כל מועמד ומעומדת בנפרד, עורכת סטטיסטיקות על הגיוס, מסייעת באבחון האיכות של תהליך הגיוס ומסייעת בפרסום המשרה, באמצעות הפצת דף הנחיתה שאנחנו מכינים לכם.

 

כל אחד יכול להשתמש במערכת עם המובייל

יש אנשים שלא כל הזמן מול מחשב, או לא כל כך מסתדרים עם מחשבים. בשביל אנשים כאלה, מערכת גיוס עובדים שלנו מותאמת לעבודה במובייל מכל מקום ובכל שעה. תוכנת גיוס עובדים מאוד קלה לשימוש. הגלישה בנייד יעילה, מהירה וחוסכת הרבה זמן וכסף. התוכנה מאפשרת לכמה מורשים, רק מי שהארגון בוחר, להשתמש בו זמנית במערכת גיוס שלנו. כל משתמשי המערכת יכולים לעבוד בה בו זמנית ולחלוק מידע אחד עם השנייה תוך כדי עבודה. אם יש לכם שאלות תוך כדי עבודה בנייד, אנחנו מספקים לכם מענה מיידי במגוון דרכים. מייל, וואטסאפ, זום וכמובן מענה אנושי טלפוני. כל אלה נועדו לאפשר לכם שימוש רציף ויעיל במערכת שלנו.

 

לא צריך להיות איש פרסום כדי לקדם את המשרה

אחד האתגרים הגדולים של איוש משרה זה הפצת המשרה במגוון אמצעי התקשורת שקיימים היום, החל מעיתונות, דרך אתרים וכמובן הרשתות החברתיות. גיוס עובדים יכול להיות מאוד לא יעיל ללא פרסום אפקטיבי. שירות  מערכת גיוס שלנו כולל הכנת דף נחיתה והפצתו, מה שמקל מאוד על פרסום המשרה. בחברה שלנו יש אנשים שהמומחיות שלהם זה דפי נחיתה שימשכו אנשים למשרה, מה שיבטיח לכם מאגר גדול מאוד של מועמדים ששולחים קורות חיים. אם אתם מודאגים מכך שיהיה לכם הרבה מאוד קורות חיים ולא תספיקו לקרוא ולסנן את כולם. אל דאגה, תוכנת גיוס שלנו עובדת ביחד עם המערכת שלנו בסנכרון מושלם שיזקק לכם רק את המועמדים הכי מתאימים לראיון עבודה סופי, זה מבלי שתצטרכו להתאמץ.

אנחנו בחברת Civi מאמינים שלכל אחד ואחת מגיעה מערכת גיוס עובדים שתעשה לכם את החיים קלים ותגייס בשבילכם עובדים איכותיים למשרה שתפרסמו. צרו איתנו קשר במגוון דרכים ותיראו איך אתם מתקדמים למערכת גיוס שעושה את כל העבודה בשבילכם, אתם רק תיהנו מהקלות שבה עובדים מאיישים משרות בארגון שלכם. אם אתם רוצים לבדוק את זה, אתם מוזמנים לפנות אלינו בעמוד צור קשר עם מערכת גיוס Civi.