זכויות עובדים

בארצות הברית, חוק יחסי העבודה הלאומי מגן על זכויות העובדים למשא ומתן קולקטיבי ולשבות. החוק גם אוסר על מעסיקים להתערב בהתארגנות האיגוד או לדרוש מהעובדים לחתום על חוזה לפני או אחרי העסקה המגביל את זכויותיהם.

חוק זה מתבסס על עקרון "פעולות מותאמות". המשמעות היא שאולי לא יאלצו עובדים להצטרף לאיגוד בניגוד לרצונם, אך הם עדיין יכולים לעסוק בפעילויות הקשורות למשא ומתן קיבוצי. לדוגמה, אם עובד אינו חבר באיגוד, הם חופשיים לדבר על מה שהם חושבים על נוהלי העבודה של החברה עם עובדים אחרים ולארגן פגישות על איך החברה צריכה לשפר את נוהלי העבודה שלה.

היכנסו לאתר שלנו למידע נוסף http://ioh.org.il

 

זכויות שמגנות על העובד

זכויות העובד בארצות הברית כפופות לחוק יחסי העבודה הלאומי. מעשה זה מגן על עובדים מפני נהלי עבודה בלתי הוגנים ומבטיח שהם מקבלים שכר ותנאי עבודה הוגנים.

חוק יחסי העבודה הלאומי התקבל בשנת 1935. לאחר מכן הוא תוקן בשנת 1947 כדי לכלול את זכותם של עובדים להתארגן באיגודי עובדים ולהתמקח קולקטיבי עם מעסיקים, וכן לעסוק בפעילות מתואמת לעזרתם או להגנתם ההדדית.

החשיבות של חוק יחסי העבודה הלאומי היא בכך שהוא מגן על עובדים מפני שיטות עבודה בלתי הוגנת על ידי הבטחת שכר ותנאי עבודה הוגנים.

זכויות עובדים הן נושא שמתפתח ומשתנה כל הזמן. עם עליית הבינה המלאכותית, הרעיון של מה זה אומר להיות עובד מוגדר מחדש.

בעתיד, אוטומציה עשויה להחליף עבודות מסוימות ולהפוך אחרות ליעילות יותר עבור בני אדם. זה ישפיע על זכויות העובדים.

ארצות הברית ראתה שינויים רבים במקום העבודה. הצגת הבינה המלאכותית והאוטומציה שינתה את אופן ביצוע העבודה והשפיעה על העובדים.

הכנסת הבינה המלאכותית והאוטומציה שינתה את הדרך שבה העבודה נעשית, והשפיעה על זכויות העובדים. יש הרבה נקודות מבט שונות בנושא זה, הנעות בין חיוביות לשליליות.

זכויות העובדים הופרו על ידי חברות המשתמשות בבינה מלאכותית כדי להחליף עבודה אנושית במכונות. זה כולל חברות כמו אמזון, גוגל, וולמארט ואובר שהואשמו בהפרת זכויות עובדים על ידי העסקת אנשים בשכר נמוך יותר מאלה שהיו מועסקים אחרת בתפקידים אלה.

חלק מהענפים כמו חינוך ראו עלייה בהזדמנויות תעסוקה לאנשים עם תארים או תעודות בגלל התפתחויות אלה.

 

כמה זמן קיים המונח "זכויות עובדים"?

הרעיון של "זכויות עובדים" הוא מונח חדש שצובר פופולריות בשנים האחרונות. עם זאת, הרעיון של זכויות עובדים קיים כבר די הרבה זמן.

בעבר, היה מקובל שלפועלים אין זכויות וניתן היה להתייחס אליהם כאל סחורה. בעידן המודרני, הרעיון של זכויות עובדים התפתח ואנשים הופכים מודעים יותר לערכם כבני אדם.

זכויות עובדים הן נושא חם במקום העבודה, והן ימשיכו להיות גם בעתיד.

הצגת עוזרי כתיבה בינה מלאכותית הולכת לשנות את מקום העבודה כפי שאנו מכירים אותו. חברות מסוימות כבר משתמשות בעוזרי בינה מלאכותית כדי לייצר תוכן עבור הלקוחות שלהן. ככל שיותר אנשים יכנסו, אנו עשויים לראות שינוי לעבר אוטומציה במקום העבודה.

אני הולך לדבר על איך זכויות עובדים יכולות להיות מושפעות מאוטומציה וכיצד חברות יכולות להתכונן לשינוי הזה.