איך מבדילים בין אינסטלטור טוב לאינסטלטור חאפר?

תקלות שונות במערכת האינסטלציה עשויות להתרחש בכל רגע נתון. לעיתים הבעיות מגיעות גם ללא כל התראה מוקדמת ותופסות אתכם לא מוכנים בכלל. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים שיהיה לכם אינסטלטור אליו תוכלו לפנות. בעל מקצוע בתחום האינסטלציה שידע להתמודד עם כל בעיה אפשרית, לא משנה עד כמה היא מורכבת. אך לצערנו לצד האינסטלטורים המנוסים, תוכלו למצוא גם בעלי מקצוע לא מאוד מיומנים. כאלה שעשויים לעשות יותר נזק מאשר תועלת כאשר תסתכלו על התוצאה הסופית. אז איך תוכלו להבדיל בין בעלי מקצוע מומלצים לפחות מומלצים בתחום האינסטלציה?

תעודת הסמכה לאינסטלטור

אינסטלטור מוסמך הוא בעל מקצוע שמחזיק בתעודה המוכיחה את ניסיונו. אינסטלטורים שאין להם תעודה המוכיחה כי הם בעלי מקצוע מנוסים זה דבר בעייתי. אתם מבחינתכם צריכים לחפש רק בעלי מקצוע שיש להם תעודות. כאלה שלמדו הרבה על מנת שהם יצליחו לתקן את כל סוגי התקלות. מסתובבים במקומות השונים בעלי מקצוע שמציגים את עצמם כמוסמכים אך אין להם הסמכה. כך שגם אם אינסטלטור מסוים אומר לכם שהוא מוסמך, תבקשו לראות תעודה שלא תשאיר מקום לספק.

המחירון של כל אינסטלטור

בעלי מקצוע שונים מביאים איתם מחירונים שונים, כל אחד על סמך ניסיונו. זוהי הסיבה שבגללה תוכלו למצוא לא מעט מחירים שונים לאותה עבודה בדיוק. השוואת מחירים בין אינסטלטורים שונים תוכל להביא אתכם למצב שבו הכוח נמצא בידיים שלכם. אך בו בזמן המחיר עשוי לספר לכם איזה בעל מקצוע מנוסה יותר ופחות. אינסטלטורים שלוקחים מחירים מאוד נמוכים ככל הנראה מספקים שירות באיכות ירודה. על מנת להעניק שירות ברמה גבוהה ישנו צורך לדרוש מחירים הגיוניים.

חוות דעת של לקוחות

לכל אינסטלטור צריכה להיות חוות דעת מסוימת של לקוחות שקיבלו ממנו שירות. אם לאינסטלטור מסוים אין חוות דעת בכלל זה ככל הנראה אומר שהוא נמצא בתחילת הדרך או חדש באתר. אך תוכלו למצוא אינסטלטורים עם חוות דעת שלילית, כאלה שיש להם לא מעט ביקורות. במקרה כזה לא כדאי לכם לפנות אליהם, כי גם אתם תמצאו את עצמכם מקבלים שירות לא מספק. מצד שני תוכלו למצוא בעלי מקצוע עם המלצות רבות, כאלה שכל לקוח שלהם משבח אותם. אלו הם אינסטלטורים שכדאי לכם לפנות אליהם.

הציוד שאיתו האינסטלטור מגיע

עוד הבדל בין בעלי מקצוע שונים בא לידיי ביטוי בציוד שהם מגיעים איתו. לכל בעל מקצוע יש את הציוד שהוא מגיע איתו אליכם לבית על מנת לתקן את התקלה. אינסטלטורים צריכים להגיע עם ציוד מתקדם על מנת להוכיח את הניסיון ואת המיומנות שלהם. אינסטלטור שמגיע עם ציוד חלקי בלבד, יוכל לספק תיקונים באיכות ירודה. לכן מראש תסתכלו עם אילו דברים מגיע אליכם האינסטלטור אל תוך הבית או העסק.