טיפול במחשב – עשה ואל תעשה

לכל אחד מאיתנו יש מחשב בבית או בעסק, והטיפול בו חייב להיות טיפול שוטף. טיפול לא מקצועי במחשב עלול להוביל אתכם למצב שבו הוא יעשה לא מעט בעיות. במקרים חריגים תמצאו את עצמכם במצב שבו המחשב אפילו שובק חיים. שאלנו טכנאי מחשבים באור עקיבא מה אפשר לעשות ומה לא לעשות בעת הטיפול במחשב. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי אתם עושים את הצעדים הנכונים. מספיקה טעות אחת קטנה על מנת שתמצאו את עצמכם בסיפור אחר לגמרי.

חובה לגבות את המחשב

אחד מהדברים הבודדים שתוכלו לעשות בעצמכם זה לגבות את המחשב. הגיבוי של המחשב נועד על מנת לשמור את כל המידע שהוא מכיל בתוכו. כדאי לכם מאוד כי כל המידע שנמצא בתוך המחשב יהיה מגובה במקום כזה או אחר. אם המידע במחשב לא יהיה מגובה, תוכלו לאבד אותו בשלב כזה או אחר. כל מה שנדרש מכם לעשות זה רק לגבות אותו באופן יסודי. כיום תוכלו אפילו לגבות את כל המידע החשוב שבמחשב על גבי ענן או בכל מקום שתבחרו לעשות זאת.

לא מתקנים את המחשב לבד

הרצון שלכם להתמודד עם הבעיות השונות לבד הוא בהחלט רצון מובן. אך תיקחו בחשבון כי חוסר הידע שלכם עשוי להביא בעיות רבות ותרומה מינימלית. במקרה שישנה בעיה עם המחשב מוטב לחפש אחר טכנאי מחשבים בעמק חפר או בכל אזור אחר. רק טכנאי מוסמך ידע מה צריך לעשות על מנת לתקן את המחשב. אם תחליטו לקחת את המושכות לידיים שלכם, זה עלול להיות מאוד בעייתי להמשך הדרך.

פועלים במהירות למנוע החמרה

מה קורה כאשר אתם מגלים כי המחשב מתחיל לעשות בעיות? החובה שמוטלת עליכם תהיה להגיב במהירות למצב על מנת שתוכלו להשאיר אותו בשליטה. אם לא תגיבו במהירות, המצב עשוי מהר מאוד לצאת מכלל שליטה. לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו אתם מאבדים שליטה. הזמינו איש מקצוע שתוכלו לסמוך עליו על מנת שיסייע לכם להחזיר את המצב לקדמותו. כך תוכלו להיות בטוחים כי לא אמורות להיות סיבה לדאוג או לחשוש.