סקירה על מערכת ERP

מערכת ERP היא מערכת שתפקידה הוא ללוות את העסק מבחינה לוגיסטית ותפעולית על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת שתאפשר לאירגון להתייעל ולשמור את כל הידע הלוגיסטי במקום נוח, ידידותי למשתמש, כזה שמאפשר לעובד להבין בכל רגע נתון מה עליו לעשות ואיפה למצוא את המידע הרלוונטי עבורו.

מערכת ERP או פריוריטי בעברית, היא מערכת שלמעשה מאפשרת לכל העובדים לדעת מה המלאי החסר, איפה החומרים נמצאים, האם עובד זה או אחר ביצע פעולה מסוימת, אנחנו יכולים לשמור במערכת התכתבויות קודמות עם לקוחות כדי לתת להם מענה מעולה מהרגע הראשון של השיחה ולא לאחר הסבר ממושך של הלקוח ועוד.

מערכת פריוריטי נותנת לכם את הכלים לייעל את העסק שלכם, לתעל אותו בצורה הטובה ביותר, להפוך אותו למכונה משומנת המבצעת פעולות ולמעשה כאילו 'מתקתקת' את העניינים בכל רגע נתון.

מה זה פריוריטי זום ולמי מתאימה התוכנה הזו

פריוריטי זום זו תוכנה שמאפשרת לחברות קטנות לקבל שלל פתרונות טכנולוגיים המותאמים להם אישית. בדרך כלל עסקים קטנים הרי נמנעים ממערכות מהסוג הזה, שכן החשש מהעלות הכספית כמו גם מתשלום לשלל שירותים שלא בהיכרח מתאימים לעסק קטן, הם דבר שבהחלט ניתן להבין אותו.

אלא שבמקרה של פריוריטי זום אנחנו מדברים על טכניקה שמאפשרת לחברות הקטנות להיעזר בכל אותם חידושים טכנולוגיים ללא כל קושי. אנחנו מדברים על מערכת שנותנת לא רק את המענה לו אתם זקוקים עכשיו, אלא צומחת עם האירגון במידה רבה.

אתם רוצים לקדם את העסק שלכם? אתם חייבים להתקדם אל עבר המחר

אנחנו חיים בעידן בו ככל הנראה הטכנולוגיה תהפוך מתקדמת יותר בכל יום שעובר. אם אתם רוצים שהעסק שלכם יתקדם, יצמח, יהפוך לאימפריה עסקית של ממש, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר בעבר. השימוש באותה מערכת, בERP או פריוריטי בעברית, היא זו שתאפשר לכם לתעל את המשאבים שלכם בצורה הטובה ביותר עבור יצירה של עסק מתקדם, חדשני, פורץ דרך והופך למה שתמיד חלמתם שזה יהפוך להיות.

אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתקדם ביחד אל עבר המחר.