מתקן לחתול להתמתח – כי הספה היא לא מגרש משחקים לציפורניים

איזו חיה מדהימה היא החתול, באמת פלא הבריאה. בין אם כבר גידלתם חתולים בעבר ובין אם אתם משתוקקים להתחיל לעשות כן, גם אתם, כמו כולנו, וודאי משתעים אל נוכח הקסם הזה שנקרא חתול. חיה קטנה, אך חכמה, נוחה, אך פראית, חיית הטרף הכי מתוקה

לספק לחתול תנאים

אחד הדברים הנחמדים בחתול שהוא לא צריך הרבה בשביל שיהיה לו טוב, ובכן, הוא גם הרבה פעמים מאמין  שבעיקר אתם אלה שלא צריכים הרבה, בעודו זורק דברים על הרצפה רק בשם ההנאה שבצפייה בהם מתרסקים. כן כן, מי לא חווה את חפציו מפוזרים על הרצפה ולעיתים אף שבורים, בשם ההנאה של החתול.

אבל זה לא הכל. כמובן שהפריט החביב ביותר על החתול הוא, איך לא, הספה. חתולים הם חיות פרא שחלק חיוני מהקיום שלהם דורש שיוף הציפורניים. בטבע או לפחות בחוץ עושים את זה על עץ, אבל בבית אין עצים של ממש לעשות את הפעולה החיונית הזאת, אז עושים את זה על הספה. חשוב להבין ששיוף הציפורניים הוא חיוני לחתול הן לטובת התנועה שלו והן לטובת הנוחות והנגישות של התקשורת עמו, לכן על מנת למנוע את קריעת הספה חשוב להביא לבית מתקן מיוחד שיהיו מיועד לשיוף הציפורניים, אבל הספה מיועדת לא רק לשיוף של ציפורני החתול, אלא היא מהווה פתרון נוסף חיוני לצורכי החתול בהיותה מהווה באפר להתמתחות עליו. חתול היא חיה מאד גמישה עם עמוד שדרה גמיש מאד ומתיחות עמוקות מהוות חלק אינטגרלי מהתנועה הטבעית והבריאות הכללית של החתול, לכן אם אתם לא רוצים להקריב יותר את הספה, חשוב להצטייד ב מתקן לחתולים להתמתחות.

באתר החנות אנימלשופ  https://www.animalshop.co.il/ תוכלו להתרשם ממגוון המוצרים השונים והמצוינים שעומדים לרשותכם לטובת החבר הכי טוב שלכם, לצד מתקן לחתול להתמתח תוכלו מבחר של גדלים וצורות של מתקנים שמשלבים גם פתרונות לשיוף הציפורניים ועוד שפע של מוצרים ייעודיים צורך הספציפי הזה, אבל לא רק.

החבר שלנו זקוק לכמה דברים באופן שוטף מעבר לדרישה החיונית של מזון איכותי שמשפיע באופן ישיר לא רק על איכות החיים שלו אלא גם על התוחלת שלהם, ואנחנו כמובן מעדיפים שהחתול שלנו יחייה כמו שיותר. אוכל משובך יכול לעשות את ההבדל עבור חתול בין חיים של עשר שנים לחיים של עשרים שנה ואף יותר. כן, הנתונים מפעימים. תזונה איכותית מכפילה את תוחלת החיים.

כמובן שאוכל הוא לא התזונה היחידה ורוב האנשים מעדיפים לפנק את החתולים גם בחטיפים שונים, אבל כמובן שחטיפים הם לא המזון העיקרי, אלא תוסף משלים ומפנק. בנוסף לכך תוכלו למצוא באתר את כל שאר הדברים שאתם והחתול שלכם זקוקים לו לרבות שירותים וחול, צעצועים, תכשירי הגיינה והתמודדות עם מזיקים ועוד. מיותר לציין את החשיבות של חנות חיות מקצועית ואמינה שמלווה אותנו לאורך כל הדרך.