"אין הטיפה חוצבת בסלע אלא בכוח התמדתה"

אם מופיע לכם כתם מים בקיר, סביר להניח שיש לכם נזילה. מיקום הכתם הוא לא בהכרח מיקום הנזילה, המים מחפשים מקום לצאת והם יגיעו לכל סדק קטן שנקרה בדרכם, אז לפני שאתם שוברים את הקיר ואת הראש, פנו למאתר נזילות כדי לאבחן במדויק את מיקום הנזילה ולתקן אותה לפני שיהיה מאוחר מידי. לא מומלץ להזניח כתם רטיבות, קטן ככל שיהיה. איתור ותיקון נזילות מים הוא חלק בלתי נפרד מתחזוקת הבית, נזילות שקשה לאתר את מקורן עלולות, בסופו של דבר, לגרום לנזק כבד לרכוש ואף במקרים קיצוניים לפגיעה בנפש (עובש ורטיבות בבית עלולים להזיק לבריאות). זאת הסיבה שחשוב לאתר ולתקן את הנזילה.

איתור נזילות כבר מזמן לא כרוך בשבירת קירות והרמת ריצוף. כיום ניתן לאתר נזילות באמצעות שיטות טכנולוגיות מתקדמות ומכשור מיוחד ויעיל.

מאתרי נזילות בפריסה ארצית

לא צריך את חיים הכט כדי לצאת צדיקים, אפשר פשוט להיות מאתרי הנזילות הכי טובים בארץ- העובדות מדברות בעד עצמן. חברתנו מספקת שירות איתור נזילות בפריסה ארצית- מצפון עד דרום, לא משנה איפה אתם נמצאים, המאתרים המקצוענים שלנו יגיעו אליכם וימצאו את הטיפה החמקמקה, תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

בין השיטות המומלצות לאיתור נזילות נסקור את אלו הנפוצות והמתקדמות ביותר בהן משתמשים בחברתנו:

הראשונה ביניהן והמוכרת יותר היא איתור באמצעות מצלמה תרמית- זו, מסייעת לאתר את מיקום הנזילה על ידי זיהוי שינויים בטמפרטורות, טמפרטורה נמוכה תעיד על מיקום נזילה אפשרי, שכן המקום התקרר בגלל המים שהגיעו אליו. כל זה קורה מבלי שחצבנו באף לא קיר אחד ומבלי לגרור נזקים מיותרים.

קיימת שיטה נוספת והיא שימוש במצלמת סיב אופטי- מדובר בטכנולוגיה חדשנית לאיתור נזילות, ולא לכל מאתר נזילות יש כזו בנמצא. את המצלמה הזעירה הזו ניתן להחדיר לכל צנרת ולו הקטנה ביותר והיא מתאימה לשימוש בצנרת שנמצאת בעיקר בקירות או מתחת לרצפה, משם תשדר לנו תמונה איכותית לגבי מיקום הנזילה.

המצלמות הן שיטות טכנולוגיות מומלצות לאיתור נזילות בשל היותן מדויקות, יעילות ואמינות.

שיטה נוספת הנחשבת לטכנולוגיה מתקדמת באיתור נזילות היא שיטת הגז. שימוש בטכנולוגיה החדשנית הזו עדיפה לאיתור נזילות מתחת לקרקע ובחצרות. הגז מוחדר לצנרת המים (חשוב לציין שהוא אינו רעיל) וכאשר המכשיר מראה על עליית גז נוכל להבין על מיקום הנזילה.

טכנולוגיה מומלצת נוספת אותה נזכיר היא השיטה האקוסטית- מדובר במכשיר שיכול לזהות אותות רדיו בגלים שונים ולמעשה לאתר את מיקום הנזילה לפי שמיעה.

זכרו, מאתרי נזילות הם כבר בחצי הדרך לפתרון הבעיה. איתור נקודתי ומדויק מאפשר להרים מרצפת או שניים ולא את כל הרצפה, או לפתוח נקודה קטנה בקיר, ולתקן את הנזילה בקלות תוך מזעור נזקים מיותרים ומשמעותיים.חפשו בגוגל מאתרי נזילות בפריסה ארצית.