טכנולוגיה לאיתור נזילות מים בגז

חושדים שיש לכם נזילה בבית? כאן נסביר למה חשוב כל כך לאתר אותה בהקדם ואיך אפשר לעשות את זה באמצעות טכנולוגיה לאיתור נזילות מים בגז!

מהי נזילה?

מערכת המים הביתית, המספקת לנו מים לשתייה, לרחצה, כביסה ועוד, אמורה להיות מערכת סגורה, שנפתחת רק כאשר אנו מבצעים פעולה כלשהי לשם כך. יחד עם זאת, לעתים יש בעיה בצינורות המעבירים את המים בתוך המערכת והמים זולגים החוצה. הבעיה היא, שבדרך כלל קשה למצוא את הנקודה המדויקת של הזליגה ויותר מכך – קשה לאתר שיש בכלל בעיה לפני שמתחילים לראות את הנזקים, עליהם נרחיב בהמשך.

המשמעות של נזילה

כאמור, חשוב מאוד לאתר את הנזילה ולטפל בה בהקדם. אחת הסיבות לכך היא, שכאשר מים יוצאים ממערכת המים הביתית אנו מחויבים על כך, ללא קשר לאופן היציאה. כלומר, בין אם הפעלנו את מדיח הכלים או שיש נזילה, אנו מחויבים בתשלום על המים האלו.

כמו כן, המים היוצאים מהצנרת עצמה זולגים למקומות שהם לא אמורים להיות בהם וכך הם גורמים לנזק. בדרך כלל מדובר על רטיבות בקירות או בתקרה, אבל לעתים הנזילה היא מאחורי רהיט כלשהו כמו ארונות בגדים לדוגמה, ואז גם הרהיט ניזוק.

איתור הבעיה

היות שהצנרת עוברת במקומות נסתרים בבית, בעיקר לטובת האסתטיקה, אנו בדרך כלל מגלים על קיומה של הנזילה רק כאשר אנו מתחילים לראות את הרטיבות בקירות ובתקרה. יחד עם זאת, פעמים רבות אנו מגלים שיש נזילה רק לאחר קבלת חשבון מים גבוה במיוחד ומסיבה זו ואחרות, נדרשים גם לאתר את מקור הנזילה.