החלפת אינטרקום בפרויקט שיפוץ בניין

שיפוץ הבניין היא אחת הפעולות המשמעותיות בהן כל הדיירים לוקחים חלק. משלב הרעיון, דרך קבלת ההחלטות ועד לביצוע בפועל, השיפוץ משפיע על כולם. במסגרת השיפוץ יש לקבל החלטות רבות ואחת מהן צריכה להתייחס לביטחון שירגישו הדיירים. מערכת אינטרקום מאפשרת רק לדיירי הבניין להיכנס אליו ולשלוט מי עוד יוכל לבוא.

מניעת כניסה של גורמים לא רצויים, הפחתת ניסיונות הפריצה פנימה ותחושה נעימה יותר בתוך הבניין, מתחילה במה שקורה בכניסה אליו. בבניינים בהם האינטרקום לא עובד כמו שצריך או שהוא מיושן ולכן ניתן לעקוף אותו, כדאי לשקול להחליפו.

3 סיבות להחליף את האינטרקום בפרויקט שיפוץ

החלפת אינטרקום בפרויקט שיפוץ עם חברה המתמחה בביצוע שיפוץ בניינים משותפים כמו חברת אורגד מבנים המתמחה בביצוע שיקום מבנים מסוכנים, הסרת צו מבנה מסוכן, שיפוץ לובי, שיפוץ חזיתות מבנים ועוד אינה מפריעה לדיירים אלא להפך. היא מאפשרת להם לשמור על הנעשה טוב יותר בסיום הפרויקט . לאלו מאיתנו שיש שאלות על כדאיות ההחלפה, שלושת הסיבות הבאות יעזרו בבחירה לעשות גם את השינוי הנוכחי:

1.     ישנן מערכות בטוחות מתקדמות

היום ישנן מערכות אינטרקום מתקדמות אשר משפרות בצורה משמעותית את תחושת הביטחון בבית. את האינטרקום אפשר להפעיל היום בעזרת טביעת אצבע, באמצעות קודן ומבקרים שירצו להיכנס לבניין יוכלו להיות מצולמים ומשודרים בתוך הבית הפרטי. השיפוץ הוא זמן מעולה לשפר את נראות ובטיחות הבניין.